Wat kost een abonnement op RADAR+?
Alle informatie over een abonnement op RADAR+ vind je op onze abonneepagina.

Wat zijn de abonnementsvoorwaarden?
De abonnementsvoorwaarden kunnen per aanbieding verschillen. Je vindt deze hier.

Wanneer kan ik het magazine thuis verwachten?
RADAR+ verschijnt 6 x per jaar. In 2020 verschijnen we begin februari, begin maart, begin juni, begin augustus, begin oktober en eind november.

Ik heb mijn magazine niet ontvangen.
Bezorgklachten kun je eenvoudig doorgeven met het formulier onder het kopje ‘Bezorging’. Wij sturen je dan een nieuw exemplaar toe.

Hoe geef ik een wijziging door?
Wijzigingen kun je eenvoudig doorgeven onder het kopje ‘Contact’.
Je kunt ons ook telefonisch bereiken op 035-2019502. (De kosten voor dit gesprek bedragen je gebruikelijke belkosten.) Je kunt bellen op werkdagen van 9.00 tot 17.30 uur (donderdag tot 21.00 uur).

Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen?
Heb je een gratis RADAR+ basis abonnement, dan kun je op onze abonneepagina eenvoudig kiezen voor RADAR+ extra of RADAR+ compleet.

Heb je een RADAR+ extra abonnement, dan kun je op onze abonneepagina eenvoudig kiezen voor RADAR+ compleet.

Alle overige wijzigingen kun je eenvoudig doorgeven onder het kopje ‘Contact’.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
Opzeggen kan eenvoudig en snel door te bellen naar 035-2019502. (De kosten voor dit gesprek bedragen je gebruikelijke belkosten). Je kunt bellen op werkdagen van 9.00 to 17.30 uur (donderdag tot 21.00 uur).
Je opzegging wordt dan direct verwerkt en bevestigd.

Wil je liever schriftelijk opzeggen? Houd dan wel rekening met een langere verwerkingstijd. Gebruik hiervoor het formulier onder het kopje ‘Contact’.

Krijg ik als abonnee van het magazine ook toegang tot het online platform?
Abonnementen op RADAR+ met een ingangsdatum vóór 1 mei 2020, hebben automatisch en zonder extra kosten toegang gekregen tot het online platform. We hebben je hierover geïnformeerd per e-mail. Mogelijk is een van onderstaande situaties op jou van toepassing:

  1. Heb je van ons geen e-mail ontvangen over het activeren van je account, dan kennen wij vermoedelijk je e-mailadres niet. Maak dan een gratis account aan met je e-mailadres en geef dat e-mailadres en je naam en adres door via info@radarplus.nl, dan zorgen we ervoor dat je zo spoedig mogelijk kosteloos toegang krijgt tot de online omgeving. Je krijgt een mailtje zodra dit is gebeurd.
  2. Wil je met een nieuw/ander e-mailadres je account activeren? Maak dan een gratis account aan met je e-mailadres en geef dat e-mailadres en je naam en adres door via info@radarplus.nl, dan zorgen we ervoor dat je zo spoedig mogelijk kosteloos toegang krijgt tot de online omgeving. Je krijgt een mailtje zodra dit is gebeurd.
  3. Heb je een gratis account aangemaakt met een e-mailadres dat wij (nog) niet kennen? Geef ons dan je e-mailadres en je naam en adres door via info@radarplus.nl, dan zorgen we ervoor dat je zo spoedig mogelijk kosteloos toegang krijgt tot de online omgeving. Je krijgt een mailtje zodra dit is gebeurd.

Abonnementen met een ingangsdatum na 1 mei 2020 geven – afhankelijk van je eigen keuze – toegang tot het online platform. Heb je hier vragen over, neem dan even contact met ons op.

Het lukt me niet om in te loggen.
Gebruik hiervoor het formulier onder het kopje ‘Contact’.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Geen probleem, gebruik hiervoor eenvoudig de ‘wachtwoord vergeten’-link in het inlogscherm. Je krijgt vervolgens per e-mail een link om je wachtwoord te wijzigen.